“Lang ventetid og uspiselig salat”
Anmeldelse av Bullock Steak & Bar

Bullock Steak & Bar
Vurdert som nr. 71 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig kveld og vi hadde reservert bord. Det var travelt, men etter 40 minutters ventetid på maten ga vi beskjed. Det gikk ytterligere 20 minutter, og det var tydelig at vår ordre var glemt, da flere etter oss hadde fått maten.
Maten kom, og jeg hadde bestilt en thai inspirert salat med and. Grusomt! Anda smakte kokt, og var kalt uten smak. De hadde ikke engang i oljedressingen.
Opplevde servitøren som at hun ville rette opp, men hun innrømme ingen feil fra stedet
Vi fikk pengene tilbake, og jeg gikk sulten og skuffet ut

Takk, tovekokk

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig full stappet og trangt mellom bordene (vi satt ute) veldig fin betalingsmetode, maten var kald når vi fikk den, for å bestille biff til 499kr så forventer jeg mer, biffen var veldig sei, vi bestilte medium og medium+ når kelneren kommer med maten så spør vi hvilken som er hvem, og kelneren viste ikke selv engang så vi måtte gjette oss frem. For lite saus til maten, savnet også at en kelner kommer bort og spør om hvordan maten var, eller om vi har det bra
NB: bare et selvskap som er ute etter å tjene penger enn å yte service og beholde kunden.

Takk, Tourist36215133468
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Besøket startet bra med et utmerket valg av bord til følget på 7.
Drikke kommer rimelig raskt etter bestilling.Så starter nedturen.Maten tar nesten 2 timer,følget er klare for å forlate stedet,da servitrisen ankommer med maten.
Maten smaker godt,undertegnede tok en sjømat pasta med blåskjell,reker,og laks.
Laksen var overstekt og tørr.Resten var greit nok.
Kompensasjonen for lang ventetid var et glass chablis.’

Takk, StravaJim
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

God mat til ok pris.
Det at det tok lang tid før maten kom løste personalet på en profesjonell og god måte. Men servicen generelt var dårlig, de følger ikke opp kundene sine og forvirring i serveringen gjorde at opplevelsen var middels dårlig.
Men igjen god mat til ok pris

Takk, christofferoye
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Indrefileten var den møreste jeg noensinne har smakt, men entrecôte kjæresten min fikk var seigere enn lim og umulig å skjære i. Tilbehøret til maten var godt, men prisene var høye. Sjokoladefondanten til dessert var for godt stekt. Alt i alt en god indrefilet, men hold dere unna entrecôten.

Takk, Marinafje

Reisende som så på Bullock Steak & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bullock Steak & Bar? Del dine erfaringer!