“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ventet en god stund på for å få bord… måtte inn for å spørre tilslutt… var mange ledige ute.. betjeningen bare gikk forbi flere ganger uten å se på oss!
Når vi setter oss kommer ingen m meny.. flere av betjeningen tar de etter oss for bestilling…
Jeg måtte til slutt stoppe ei for å få meny… men jeg sa da at vi viste hva vi ville ha. Men allikevel går hun uten å ta bestilling eller spørre hva vi vil ha og drikke!! Sitter litt til,men ingen kommer så da går vi fra stedet .
De virket stresset og urutinert !

Takk, K2301NFmonicas

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening. Sjømatpasta og blåskjellene kan anbefales. God atmosfære og meget god service. Anbefaler et besøk på Bullock nåe en er på besøk i Stavanger.

Takk, Kosoja
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig kveld og vi hadde reservert bord. Det var travelt, men etter 40 minutters ventetid på maten ga vi beskjed. Det gikk ytterligere 20 minutter, og det var tydelig at vår ordre var glemt, da flere etter oss hadde fått maten.
Maten kom, og jeg hadde bestilt en thai inspirert salat med and. Grusomt! Anda smakte kokt, og var kalt uten smak. De hadde ikke engang i oljedressingen.
Opplevde servitøren som at hun ville rette opp, men hun innrømme ingen feil fra stedet
Vi fikk pengene tilbake, og jeg gikk sulten og skuffet ut

Takk, tovekokk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig full stappet og trangt mellom bordene (vi satt ute) veldig fin betalingsmetode, maten var kald når vi fikk den, for å bestille biff til 499kr så forventer jeg mer, biffen var veldig sei, vi bestilte medium og medium+ når kelneren kommer med maten så spør vi hvilken som er hvem, og kelneren viste ikke selv engang så vi måtte gjette oss frem. For lite saus til maten, savnet også at en kelner kommer bort og spør om hvordan maten var, eller om vi har det bra
NB: bare et selvskap som er ute etter å tjene penger enn å yte service og beholde kunden.

Takk, Tourist36215133468
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Besøket startet bra med et utmerket valg av bord til følget på 7.
Drikke kommer rimelig raskt etter bestilling.Så starter nedturen.Maten tar nesten 2 timer,følget er klare for å forlate stedet,da servitrisen ankommer med maten.
Maten smaker godt,undertegnede tok en sjømat pasta med blåskjell,reker,og laks.
Laksen var overstekt og tørr.Resten var greit nok.
Kompensasjonen for lang ventetid var et glass chablis.’

Takk, StravaJim

Reisende som så på Bullock Steak & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bullock Steak & Bar? Del dine erfaringer!