“Alltid trivelig, alltid god mat”

Original Thai Food Take Away
Vurdert som nr. 58 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig kar bak kassen, og veldig god mat til en rimelig penge. Har spist her jevnlig over en periode på 5 år og har alltid vært fornøyd :)

Takk, Martin_Fenris

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god thaimat. Store porsjoner og presis levering. Her kommer vi garantert til å bestille mat igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hguth
Anmeldt 3. mai 2018

Her går man aldri feil! De har den beste Thai maten i Stavanger- super hyggelig fyr som tar imot bestilling, fantastisk smakfull mat, gode porsjoner og alltid med grønnsaker-vi har ALDRI blitt skuffa her.

Takk, Anne K
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Bestilte min favorittmeny Massaman med kylling og tenkte jeg skulle prøve her. Trasige greier....:/ Tam smak, smakløs saus, istedet for ordentlige poteter la de oppi noen vasne pommes frites biter. Det er ikke mange thai-restauranter som tilbyr denne fantastiske retten, når de først velger å ha den på menyen burde de sette seg mer inn i hva retten skal bestå av og hvordan den skal smake. Prøver et annet sted neste gang....!

Takk, pegasus2011
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Du kjenner at maten virkelig er thaimat. Og servicen er helt på topp! Hyggelig betjening, gode priser og ikke minst god mat som man faktisk blir mett av! Hvis du er på jakt etter ekte thai mat og en service uten like, bør du besøke denne! Anbefales på det sterkeste!☺️

Takk, elinchristinn

Reisende som så på Original Thai Food Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Original Thai Food Take Away? Del dine erfaringer!