“Nydelig autentisk Thai mat”

Original Thai Food Take Away
Vurdert som nr. 56 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Er en ren og fin takeout restaurant med 4 bord. Spiste her 2 av 3 dager vi var i Stavanger, maten var knallgod, store porsjoner og personalet veldig hyggelig. Kan virkelig anbefales for de som er ute etter en god matopplevelse, og vil ha «ekte» thai mat

Takk, DagBjorn

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Hvis du er veganer og er på utkikk etter god thai, så er dette stedet. De har veldig mye spennende på menyen. Det blir også drevet av verdens hyggeligste sørlending! Anbefaler virkelig nr 37 med tofu

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, ragnhildsol
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Utrolig god og smaksrik thai mat.
Prisene er fine og porsjonene er store.
Norges blideste sørlending finner du bak disken. Ta turen innom :)

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Lassestvg
Anmeldt 2. mai 2020

nb
en

laila

Aktive bestillinger
Du har ingen aktive bestillinger.
Tidligere bestillinger
Bestilte mat til flere kollegaer og vi gledet oss etter en travel vakt, dessverre var det en kjempe stor skuffelse. Maten manglet smak, sausene var vanntynne og vi måtte bruke salt og pepper på maten for klare å spise den. Vårrullene var gode, men ellers var alt en stor skuffelse og var bare elendig. Trist..
Original Thai Food
kr 854,00
Levering av foodora
7. apr. 2020
2x Stekt Vårrull , 1x Stekt Vårrull , 1x Thai Pepperbiff , 1x Stekt Kylling m/ Cashewnøtter & Grønnsaker , 1x Frityrstekt Kylling , 2x Stekte Nudler m/ Kylling, Soyasaus & Grønnsaker

Dato for besøk: april 2020
Takk, matthai123
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Spiste anbefalt rett, kylling i karri og grønnsaker, valgte medium, ganske sterkt, men gode smaker. Veldig travelt med henting sv mat så det må være en populær restaurant.

Dato for besøk: januar 2020
28  Takk, Anne-Tone

Reisende som så på Original Thai Food Take Away, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Original Thai Food Take Away? Del dine erfaringer!