“Greit sted for en rask matbit”
Anmeldelse av Ureist

Ureist
Vurdert som nr. 15 av 15 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 15. november 2018

Ureist på Sola Flyplass er et helt ok sted for en rask matbit før avgang. Sola flyplass er liten, og har ikke så mange tilbudene, men velger du Ureist gjør du ikke noe feil. Det gjør du forsåvidt ikke om du spiser hos konkurrentene heller.

1  Takk, NordicWalkabout

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss masse til å spise middag på flyplassen etter en lang dag! Spurte hvor lang tid det tok -5 minutter var svaret... 25 minutter etter å ha bestilt Club sandwich -ble vi skikkelig skuffet! Tror aldri jeg har vært så skuffet noen gang. Prisen var høy -og ja det er flyplass-men to tørre skiver med noen små kyllingbiter sammen med noen smuler med bacon kan neppe forsvare prisen... Synd -da stedet ser veldig bra ut!

1  Takk, 786jannikeh
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Lun kyllingsalat med nudler. Ja den var lun,men svidd og nudler manglet på en porsjon. Ingen stor matopplevelse og frister ikke til gjentakelse.

Takk, KjetilB183
Anmeldt 14. september 2018

Hamburger av tynn type svømmende i fett med pommes frites smakte lite. Hadde forventet mer til en hamburger i NOK 200 klassen.
Stedet er forøvrig helt ok med drikkevarer, men styr unna mat

Takk, larsj898
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Ikke så aller verst til flyplassrestaurant å være. Veldig god hamburger som i utgangspunktet har en grei pris. Blir imidlertid alltid utsatt for et irriterende mersalg som gjør at man ender opp med en helt annen pris. 25 kr for et dryss parmesan er drøyt og høyner ikke opplevelsen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, oientoru

Reisende som så på Ureist, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Ureist? Del dine erfaringer!