“Dårlig service”

Ureist
Vurdert som nr. 15 av 15 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Pga forsinket fly fikk vi matkort fra SAS, som førte til at det var en gjeng som gikk bort for å bestille matbit. Kan forstå at det ble litt mye med 10 pers i køen, men synes ikke det rettferdigjør den dårlige servicen. Jenta som tok imot bestillingen er noe av det sureste jeg har møtt på, og maten tørr og elendig. Preg av å ha ligget lenge. Flere klaget på dette, men uten å få verken ny mat eller tilbakebetalt penger. Men priser som dette bør man kunne forvente bedre mat og langt bedre service.

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, Tjenafika

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Maten smakte brent. Resten av smaken var totalt fraværende. Litte grønnsaker og kylling i salaten, og bare masse smakløse nudler. Ikke en god matopplevelse.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 356emilies
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Sett i restaurant perspektiv, er ikke dette en 4-stjerners, men til å være en hurtigmatkjede på flyplass, så var det veldig innafor til bra pris. Saftig burger, med godt tilbehør. Maten raskt levert, så bra ut, og bra råvarer. Service og renslighet var også bra. Ett av de bedre måltid jeg har spist på flyplasser..

Takk, Foodsterbasse
Anmeldt 15. november 2018

Ureist på Sola Flyplass er et helt ok sted for en rask matbit før avgang. Sola flyplass er liten, og har ikke så mange tilbudene, men velger du Ureist gjør du ikke noe feil. Det gjør du forsåvidt ikke om du spiser hos konkurrentene heller.

1  Takk, NordicWalkabout
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss masse til å spise middag på flyplassen etter en lang dag! Spurte hvor lang tid det tok -5 minutter var svaret... 25 minutter etter å ha bestilt Club sandwich -ble vi skikkelig skuffet! Tror aldri jeg har vært så skuffet noen gang. Prisen var høy -og ja det er flyplass-men to tørre skiver med noen små kyllingbiter sammen med noen smuler med bacon kan neppe forsvare prisen... Synd -da stedet ser veldig bra ut!

1  Takk, 786jannikeh

Reisende som så på Ureist, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Ureist? Del dine erfaringer!