“Kjempe gått!”

Gådjå
Vurdert som nr. 2 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Afrikansk, Etiopisk
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi prøvde nr. 11B på menyen «Big Kei Wått». Lammekjøtt i berbere saus. Jeg fikk også med forskjellige ekstra chilli sauser etter eget ønske.
Fantastisk mat, fin atmosfære. Servicen må nok forbedres litt, men det gjør den nok etter hvert! Tommel opp! Anbefales på det sterkeste

1  Takk, 118vegards

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Akkurat flyttet inn i nye lokaler med hyggelig afrikansk atmosfære. Herlig mat og hyggelig familie som driver restauranten. En av mine favoritter i byen.

1  Takk, Sunshine240117
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og veldig hyggelig betjening. Lokalet er koselig. Vi måtte dra tilbake to ganger på den lille uken vi var i Stavanger. Anbefaler på det sterkeste!

1  Takk, Hanne H
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Bra mat, hyggelig betjening. Bra grep i lefsa og flott/rent fint sted. En kulinarisk opplevelse for en Ola nordmann

1  Takk, HenrikU54
Anmeldt 20. september 2018

Har alltid vært fornøyd med betjening og maten på Gådjå frem til sist besøk mandag 17/09. Vi bestilte Special Beyeaynetu som er vår faste favorittrett.
Vi overrasket over å se at innholdet på tallerken hadde krympet betraktelig! Injeraen var heller ikke like god som før, virket noe tørr (ikke helt fersk?) maten smakte godt men det skuffet å få så lite fyll til injeraen.
Servitøren var hyggelig og oppmerksom.

Håper det kun var et leit engangstilfelle da vi ellers er veldig fornøyd med maten på Gådjå.

6  Takk, 615kinel

Reisende som så på Gådjå, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Gådjå? Del dine erfaringer!