“Afrikansk himmelsk mat”

Gådjå
Vurdert som nr. 1 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Afrikansk, Etiopisk
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig! Spicy, smakfull, delikat og herlig mat. Veldig godt, og ny opplevelse for meg. Deilig og mør kylling og biff i spicy saus. Smakfulle linsestuinger. Og til og med god og tørr hvitvin på glass. Behagelige lokaler, litt sånn passe fargerikt. Alt var rett og slett midt i blinken!

Takk, 383ren_ej

2024 av 256 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2020

Veldig god mat til en rimelig penge. Autentiske retter og super service! Absolutt å anbefale. Severer også god Etiopisk pils.

Takk, Jannesolsen84
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god litt spicy mat. God service. Autentisk etiopisk mat som var akkurat det jeg håpet på. Anbefales for de som er nysgjerrig på mat fra Afrikas kontinent Annerledes matopplevelse for min del!

1  Takk, 221vegardh
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god service og lunt lokale. Behagelig krydret med god piff, på den som var markert sterk, uten at det overdøvde de andre smakene. Dette ga mersmak.

Takk, Anne B
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

En skjult og eksotisk perle midt i den vakre Stavanger. Hvis du ikke er redd for krydder da er du klar for å oppleve Afrika på sitt beste midt i byen ❤️

Takk, 932luism

Reisende som så på Gådjå, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Gådjå? Del dine erfaringer!