“Ingen til å ta i mot oss”
Anmeldelse av Gådjå

Gådjå
Vurdert som nr. 2 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Afrikansk, Etiopisk
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Luktet godt og det var bra med folk på en torsdag. Vi kom inn hoveddøren og ventet 5-10min på at noen skulle ta i mot oss. Vi forsøkte å få kontakt, men uten hell. Til slutt måtte vi bare gå.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Asola1967

1923 av 285 anmeldelser

Anmeldt 12. september 2021

Spiste på restaurenten eller flertall anbefalinger og alle hadde det absolutt rett! interresent og morsomt å oppleve denne type maten midt i sentrum. God service og gode priser!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 614sapira
Anmeldt 29. august 2021

Fantastisk og spennende mat. Balanserte smaker og perfekt spicy. Godt vegerartilbud. Porsjonene er gode og prisen fin. Fine lokaler og hyggelig betjening. Kommer definitivt tilbake!

1  Takk, MiriamD178
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personal og koselig lokale! Spennende og svært smakfull mat. Skal definitivt tilbake til, for her var det mye godt!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, KristineT272
Anmeldt 12. april 2021

En fin restaurant som serverer en annerledes, men god type mat. Mye mat og hyggelig servitør. Helt greie priser.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, LineLivet

Reisende som så på Gådjå, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Gådjå? Del dine erfaringer!