“Kjekk plass med god mat.”
Anmeldelse av Gådjå

Gådjå
Vurdert som nr. 2 av 236 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Afrikansk, Etiopisk
Anmeldt 20. oktober 2021 via mobile enheter

Trivelig plass med meget god mat og hyggelig og oppmerksom service. Ok lokaler, men ligger ikke rett i lysløypen. Absolutt et sted å komme tilbake til.

1  Takk, RosslandR

Anmeldt 15. oktober 2021 via mobile enheter

Spennende og god mat. Et sted verdt å besøke. En av de mine beste matopplevelser i Stavanger.
Kommer tilbake om få dager..

2  Takk, Testteam_no
Anmeldt 11. oktober 2021

Mandag og øsregn.
Trengte noe som varmet, og fikk det her.
Hadde aldri prøvd etiopisk mat før, og gikk for en kombo (nr. 12).
Ganske sterkt, gode smaker og mettende.
Hyggelig og hjelpsomt vertskap.
Kommer garantert tilbake.

1  Takk, elgringo1964
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Elsker, elsker alt med Gådjå! Stemningen, luktene, personalet, og selvfølgelig maten! Enkelt, deilig og spennende. Menyen hadde noe for alle.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, citrusmango
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Luktet godt og det var bra med folk på en torsdag. Vi kom inn hoveddøren og ventet 5-10min på at noen skulle ta i mot oss. Vi forsøkte å få kontakt, men uten hell. Til slutt måtte vi bare gå.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Asola1967

Reisende som så på Gådjå, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Gådjå? Del dine erfaringer!