“Topp klasse”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi nøt en meget god middag (andebryst) stekt akkurat slik vi ba om.
Kelneren anbefalte en vin som vi ikke syntes var fyldig nok, men da byttet han den bare ut med en annen: Free of charge! Vinmenyen var forøvrig stor og dekkende.

Hovedretten var litt liten, så jeg anbefaler forrett (og dessert).

Vi var der en tirsdag i januar. Allikevel fullt av liv og god atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hjella

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Hadde litt forventinger til besøket, men opplevelsen ble bare midt på treet.
Hyggelig betjening som fulgte godt opp på tross av mange gjester.
Maten, lunsjen, hadde en variert meny, men de fire ulike rettene vi spiste var bare midt på treet. Et par manglet mer smaker.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Adventures67
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Det er lov å forvente en kulinarisk opplevelse når prisen på indrefileen er 410,- og bakt juletorsk koster 345,-. Torsken smakte baconsmør, ja, egentlig alt på tallerken smakte baconsmør, som hadde hovedrollen på tallerken. Jordskokksuppen hadde lite jordskokksmak og mye melk. Svært skuffende og latterlig høye priser.

2  Takk, Frusela
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Enkle smaker, men fantastiske råvarer og god vin. Kjapp tilbredelse av mat. Veldig god service. Bør forhåndsbestille bord i helga.

Takk, elino493
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Store forventninger, men for en skuffelse!! De fleste valgte dagens treretter. Forretten kom kjapt, smakte Ok, kelneren kom til bordet, og lirte av seg følgende: «nå, smaker det j......., eller?». Hovedretten var torskeloin, med Ok tilbehør, min og naboens var kald. Den «sjarmerende» kelneren kom med samme frase. Etter å ha ventet i 40 min. på desserten, og blitt lovt at den var «rett rundt hjørnet», tre ganger, bad vi om regningen. Og kommer aldri mer igjen.'

4  Takk, GunvorB22

Reisende som så på Fish & Cow, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fish & Cow? Del dine erfaringer!