“God mat og super service”
Anmeldelse av Fish & Cow

Fish & Cow
Vurdert som nr. 35 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2020

Droppet innom for et enkelt måltid en kveld i juli. Ærlig og god mat og hyggelige folk. Spesielt takk til Aleksander for super service og god vinanbefaling!

1  Takk, Hegjoh

Anmeldt 21. juli 2020

En super restaurant med utrolig god mat og fantastisk service.
Jeg spiste der med noen venner. Gleder meg til neste besøk med familien.
Anbefales.

1  Takk, Karin892015
Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde en 5 retters meny. Alle rettene smakte meget bra. Ble imponert av en utmerket servise og en enestående vertinne. Denne restauranten vil bli brukt flere ganger.

Takk, johnegild
Anmeldt 11. juli 2020

Veldig god fiskesuppe og hyggelige servitører! Det var en av servitørene som kjeftet ganske høylytt på en av kollegaene sine. TIPS: Hvis du vil klage på kollegaen din, så gjør det et annet sted eller senk stemmen noen hakk (mvh meg og sikkert den kollegaen som ble kjeftet på). Så derfor må jeg trekke litt på det. Ellers supert! Kommer gjerne igjen :-)

Takk, EmilieeKk
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt måltid! Spiste 3-retters middag - helt nydelig og meget god service. Anbefales på det varmeste!

Takk, 289gryh

Reisende som så på Fish & Cow, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fish & Cow? Del dine erfaringer!