“Skuffende opplevelse”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig betjening. Lærling skulle lære opp lærling uten kyndig veiledning. Oppskrytt sted som gjorde kvelden negativ

Takk, geirsa

Anmeldt 14. juli 2021

Maten var ok, personalet var hyggelig. Men kommer ikke tilbake da vi venter i 1 time og 20 min på en burger og ørret og fikk hele 71kr i avslag.

Takk, Hanne K
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Deilig hamburger og god rødvin, men den gode opplevelsen ble ødelagt av amatørmessige servitører. Ventet over 20 minutter på servietter og salt og pepper.

Takk, Nomad01461746429
Anmeldt 26. juni 2021

Hovedproblemet her var den enorme tidsbruken. Vi ventet i timevis på maten, og da den kom viste det seg å være en relativt ordinær matopplevelse. Vi hadde både fisk og kjøtt ved vårt bord, og alle likte maten, uten å bli særlig imponerte. Et greit måltid som vi ventet altfor lenge på.

Takk, 729larst
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Vi bestilte tre-retters med tilhørende vinpakke. Forrett var suppe som først var veldig kraftfull og god i smak, men etter to-tre skjeer ble den kraftfulle smaken litt for mettende til forrett å være - i tillegg var suppen skikkelig salt. Saltet ødela faktisk mye av opplevelsen her. Hovedrett med and - nydelig mørt kjøtt med tilbehør - men også her var kokken for hard med saltet. Det ble for salt. Hadde det ikke vært corona, hadde jeg mistenkt at kokken hadde hatt en lang bykveld kvelden før. Helt grei dessert, der vi forøvrig måtte minne servitør på at vi hadde kjøpt vinpakke for å få vinen vi hadde betalt for.. servicen var generelt lite informativ, tilstede og ikke veldig serviceinnstilt dessverre. Litt rotete og karakterløst. Om en skal bruke penger på et ekstra kjekt og godt måltid på kveldstid, så hadde jeg nok heller valgt et av de andre gode stedene i byen. Dessverre.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 760elinm

Reisende som så på Fish & Cow, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fish & Cow? Del dine erfaringer!