“God service og perfekt mat”
Anmeldelse av Fish & Cow

Fish & Cow
Vurdert som nr. 41 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

God service og god mat i travel restaurant. Jeg valgte torsk med strandkrabbesaus til hovedrett - den var perfekt. Når torsk er på sitt beste, er det mitt syn at det er bedre råvare enn hummer. Det var den virkelig her! Strandkrabbesausen var utrolig god. Grønnsakene var dessuten også akkurat slik de skulle være. Dette kan jeg virkelig anbefale.
Vi ble servert av en oppmerksom og hyggelig lærling.

Dato for besøk: september 2021
Takk, steinaru2016

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig betjening. Lærling skulle lære opp lærling uten kyndig veiledning. Oppskrytt sted som gjorde kvelden negativ

Takk, geirsa
Anmeldt 14. juli 2021

Maten var ok, personalet var hyggelig. Men kommer ikke tilbake da vi venter i 1 time og 20 min på en burger og ørret og fikk hele 71kr i avslag.

Takk, Hanne K
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Deilig hamburger og god rødvin, men den gode opplevelsen ble ødelagt av amatørmessige servitører. Ventet over 20 minutter på servietter og salt og pepper.

Takk, Nomad01461746429
Anmeldt 26. juni 2021

Hovedproblemet her var den enorme tidsbruken. Vi ventet i timevis på maten, og da den kom viste det seg å være en relativt ordinær matopplevelse. Vi hadde både fisk og kjøtt ved vårt bord, og alle likte maten, uten å bli særlig imponerte. Et greit måltid som vi ventet altfor lenge på.

Takk, 729larst

Reisende som så på Fish & Cow, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fish & Cow? Del dine erfaringer!