“Veldig god mat”

Vurdert som nr. 5 av 239 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Koselig lite lokale. Spurte etter anbefaling og fikk flere alternativer hvis jeg likte sterk mat, ris eller nudler. Bestemte meg for en nudlerett med frityrstekt kylling og en litt spicy saus. Ble veldig positivt overrasket over hvor mye og god maten var. Ble veldig mett og klarte ikke å spise opp alt. Kan anbefales!

Takk, 67camillaj

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på fire som var heldige å få bord her en lørdagskveld uten reservasjon. Flaks! Meget god service, god prosecco og store porsjoner med mat. Maten var veldig god! Trangt og lite, ja, men ikke plagsomt og det går fint an å snakke sammen.

Takk, 809ingridg
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her på ettermiddagen. Fikk bord rett innenfor døra som gjorde at vi satt «i trekken og trafikken». Ble litt trekkfult.
Maten og servicen var upåklagelig. Nydelige retter fikk alle og smakene falt i god jord hos både store og små.
Kommer gjerne igjen

Takk, torem491
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

De som Roger Nodle nodle er så morsomme og inbydanes de er akkurat dom og komme hjemm i stua til ein kinesik beste mor og maten er nydelig gott utvalg og absolutt og prøve dessert bao

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 11magnusj
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Koselig lokal med hyggelig betjening. Fikk bord kjapt. Lite utvalg på menyen, men det jeg fikk er den beste kyllingen jeg har smakt. Og for noen porsjoner, jeg klarte ikke å spise opp alt. Litt dumt at maten tok litt for lang tid, men servitøren var kjapp å ordne opp når de forstod at vi hadde sittet lenge å ventet på maten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, veronikab473

Reisende som så på Noodle Noodle Lai, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle Lai? Del dine erfaringer!