“Fantastisk god mat!”

Prisklasse: kr 135 - kr 950
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Vi bestilte sharingmeny for to og kunne ikke vært mer fornøyd med måltidet. Maten kom fort og betjeningen var hyggelige. Anbefales!

1  Takk, 853veronicah

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Hyggelig og sentralt i Stavanger med god service og hyggelige priser.
Gleder oss til neste besøk🤗

Takk, 69kento
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler, hyggelig betjening. Rett og slett kjempegod mat. Tonkotsu Ramen bare må oppleves, KFC'en likeså.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LeneS93
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

God mat, men har opplevd to ganger at vi har reservert bord og når vi kommer så har de ikke plass til oss.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LillaSitron
Anmeldt 5. mai 2020 via mobile enheter

Bestilte pad thai vegan og ble skuffet. 3 biter tofu og 3 biter brokkoli er ikke nok mat for en som er sulten og ikke vil ha kjøtt. Katsu curry vegan var og ikke bra vegan, ingen grønnsaker bare curry ris og litt salat.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, X7546DWbenjamin

Reisende som så på Noodle Lai, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Lai? Del dine erfaringer!