“Hyggelig”

Vurdert som nr. 8 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig god mat og hyggelig personale. Et populært sted.. så anbefaler å booke bord før dere kommer.

1  Takk, Idusnilsen

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Vi bestilte sharingmeny for to og kunne ikke vært mer fornøyd med måltidet. Maten kom fort og betjeningen var hyggelige. Anbefales!

1  Takk, 853veronicah
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Hyggelig og sentralt i Stavanger med god service og hyggelige priser.
Gleder oss til neste besøk

Takk, 69kento
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler, hyggelig betjening. Rett og slett kjempegod mat. Tonkotsu Ramen bare må oppleves, KFC'en likeså.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LeneS93
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

God mat, men har opplevd to ganger at vi har reservert bord og når vi kommer så har de ikke plass til oss.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LillaSitron

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!