“For lite smak”

Vurdert som nr. 6 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør. Lite smak i maten. Bestilte 4 ulike retter. Alle hadde samme opplevelsen. Bra beliggenhet.

1  Takk, Camillash78

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her for et par dager siden. To voksne og to barn. Vi bestilte femretters tasting meny med tilhørende drikke pakke til de voksne.

Bartenderen var veldig hyggelig. Vi ble litt overrasket da vi fikk 1 glass musserende, et glass øl og et glass rødvin samtidig. Men skjønte det da all maten også kom samtidig, det vil si alle de fem rettene.

Maten var er noe smakløs. Hoisinsausen var rett og slett ikke god, dumplings har vi smakt bedre av andre steder.

Men mest skuffende hva drikker pakken. Nå må bestille drikke pakke så forventer man at man har planlagt drikke som passer til maten. Vi spurte betjeningen hva Rødvinen egentlig skulle passe med.
Svaret vi fikk var at det var husets rødvin og at den var veldig godt likt av veldig mange mennesker. Og at jeg skulle passe godt til svineknokeene som skulle rulles inn i pannekaker med hoisinsaus. Betjeningen kunne heller ikke svare hvordan rødvin det var. Det virker som de kunne svært lite om drikker generelt.

Konkusjon vår var at det var fine lokaler, med potensiale med tanke på menyen, men maten var for dårlig, og ikke minst kunnskap til servitørene var for dårlig i forhold til prisnivå. Pris for femretters meny med drikkepakke per pers 800 kr.

Hvis man skal spise her anbefaler jeg hvertfall at man ikke bestiller drikke pakke.

Takk, Shivanthe S
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig veldig god mat og hyggelig personale. Et populært sted.. så anbefaler å booke bord før dere kommer.

1  Takk, Idusnilsen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Vi bestilte sharingmeny for to og kunne ikke vært mer fornøyd med måltidet. Maten kom fort og betjeningen var hyggelige. Anbefales!

1  Takk, 853veronicah
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Hyggelig og sentralt i Stavanger med god service og hyggelige priser.
Gleder oss til neste besøk

Takk, 69kento

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!