“Tapt seg”

Vurdert som nr. 8 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Noodle Noodle har vært vå favorittrestaurant i lengre tid, men denne gangen ble vi skuffet. Signaturretten og vår favoritt Tonkotsu ramen har de endret på, så den var rett og slett ikke god lenger. Servicen har alltid vært preget av
ufaglært personale, men de er alltid smilende og hyggelige. Torsken var
veldig god, men levde ikke helt opp til forventningene prisen setter. Bao bao anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, LeneS93

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Droppet inn uten bord bestilling, men hyggelig betjening fikset bord i en heller stresset og fullsatt restaurant. Stedet er lite og intimt og koselig. Bestilte en hovedrett med noodler og kjølt samt noen silderetter da vi var to. En fantastisk smaksopplevelse som er noe av det beste jeg har smakt. Sammen med god vin., ble dette en virkelig opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Virkelig verdt et besøk.

1  Takk, janmh2014
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom her for en kjapp lunsj.
Enkel, god mat. Det vi forventet egentlig.
Servicen og systemet var litt rotete. Det var spesielt en yngre jente som forvirret oss veldig.
Når vi spurte om regningen sa hun at det kom tid å ta ganske lang tid fordi de hadde problemer med terminalen.. Det var kjipt. Kanskje de burde skaffe seg vipps evt?
Prisene var også litt høye iforhold til hva man får.
Kommer nok ikke tilbake.

1  Takk, iselinn2018
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig servitør. Lite smak i maten. Bestilte 4 ulike retter. Alle hadde samme opplevelsen. Bra beliggenhet.

1  Takk, Camillash78
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her for et par dager siden. To voksne og to barn. Vi bestilte femretters tasting meny med tilhørende drikke pakke til de voksne.

Bartenderen var veldig hyggelig. Vi ble litt overrasket da vi fikk 1 glass musserende, et glass øl og et glass rødvin samtidig. Men skjønte det da all maten også kom samtidig, det vil si alle de fem rettene.

Maten var er noe smakløs. Hoisinsausen var rett og slett ikke god, dumplings har vi smakt bedre av andre steder.

Men mest skuffende hva drikker pakken. Nå må bestille drikke pakke så forventer man at man har planlagt drikke som passer til maten. Vi spurte betjeningen hva Rødvinen egentlig skulle passe med.
Svaret vi fikk var at det var husets rødvin og at den var veldig godt likt av veldig mange mennesker. Og at jeg skulle passe godt til svineknokeene som skulle rulles inn i pannekaker med hoisinsaus. Betjeningen kunne heller ikke svare hvordan rødvin det var. Det virker som de kunne svært lite om drikker generelt.

Konkusjon vår var at det var fine lokaler, med potensiale med tanke på menyen, men maten var for dårlig, og ikke minst kunnskap til servitørene var for dårlig i forhold til prisnivå. Pris for femretters meny med drikkepakke per pers 800 kr.

Hvis man skal spise her anbefaler jeg hvertfall at man ikke bestiller drikke pakke.

Takk, Shivanthe S

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!