“Fantastisk mat”

Vurdert som nr. 6 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi tok smaksmenyen, og alle rettene var veldig gode. Vi tok også drikkepakke til denne, og det passet godt til rettene.

Takk, roarh2015

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi tok smaksmenyen til 500 kroner, og drikkepakken til 320 kroner. Styr unna drikkepakken. Vi fikk servert 3 nesten tomme glass. (Se bilde) Reagerte ikke først da jeg tenkte at det sikkert var påfyll, men det var det ikke. Kjøp heller drikke utenom. Maten var så som så. Ikke særlig mye mat for 500 kroner. Angret på at vi ikke heller hadde tatt hver sin hovedrett til halve prisen.

Takk, Climber213962
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Noodle Noodle har vært vå favorittrestaurant i lengre tid, men denne gangen ble vi skuffet. Signaturretten og vår favoritt Tonkotsu ramen har de endret på, så den var rett og slett ikke god lenger. Servicen har alltid vært preget av
ufaglært personale, men de er alltid smilende og hyggelige. Torsken var
veldig god, men levde ikke helt opp til forventningene prisen setter. Bao bao anbefales.

Takk, LeneS93
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Droppet inn uten bord bestilling, men hyggelig betjening fikset bord i en heller stresset og fullsatt restaurant. Stedet er lite og intimt og koselig. Bestilte en hovedrett med noodler og kjølt samt noen silderetter da vi var to. En fantastisk smaksopplevelse som er noe av det beste jeg har smakt. Sammen med god vin., ble dette en virkelig opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Virkelig verdt et besøk.

1  Takk, janmh2014
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom her for en kjapp lunsj.
Enkel, god mat. Det vi forventet egentlig.
Servicen og systemet var litt rotete. Det var spesielt en yngre jente som forvirret oss veldig.
Når vi spurte om regningen sa hun at det kom tid å ta ganske lang tid fordi de hadde problemer med terminalen.. Det var kjipt. Kanskje de burde skaffe seg vipps evt?
Prisene var også litt høye iforhold til hva man får.
Kommer nok ikke tilbake.

1  Takk, iselinn2018

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!