“En skuffelse ”

Vurdert som nr. 8 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Skjønner ikke hvorfor de har en så god omdøme. Vi bestilte pad thai og torsk. Pad thaien hadde en sterk rar duft som gjorde at en av oss ikke klarte å spise den og vi måtte skifte rett med hverandre. Den var også litt slimete på en uappetittlig måte. Torsken hver grei men ris og saus hver lunken og det var generelt ikke mye smak. Servicen var helt grei men lokalen litt støyete, spesielt da det var flere barnefamilier der. Kan dessverre ikke anbefale denne restauranten.

Takk, jmck1927

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale og lokale. Valgte smaksmeny med vinpakke. Gode smaker MEN all drikke og all mat ble servert samtidig , slik at kald drikke ble varm og varm mat kald. Moderat kvalitet på drikkepakken, anbefales ikke, men maten var bra.

Takk, 499gunnarm
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi tok smaksmenyen, og alle rettene var veldig gode. Vi tok også drikkepakke til denne, og det passet godt til rettene.

Takk, roarh2015
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi tok smaksmenyen til 500 kroner, og drikkepakken til 320 kroner. Styr unna drikkepakken. Vi fikk servert 3 nesten tomme glass. (Se bilde) Reagerte ikke først da jeg tenkte at det sikkert var påfyll, men det var det ikke. Kjøp heller drikke utenom. Maten var så som så. Ikke særlig mye mat for 500 kroner. Angret på at vi ikke heller hadde tatt hver sin hovedrett til halve prisen.

Takk, Climber213962
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Noodle Noodle har vært vå favorittrestaurant i lengre tid, men denne gangen ble vi skuffet. Signaturretten og vår favoritt Tonkotsu ramen har de endret på, så den var rett og slett ikke god lenger. Servicen har alltid vært preget av
ufaglært personale, men de er alltid smilende og hyggelige. Torsken var
veldig god, men levde ikke helt opp til forventningene prisen setter. Bao bao anbefales.

Takk, LeneS93

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!