“Super mat og vin til god pris”
Anmeldelse av Noodle Noodle

Noodle Noodle
Vurdert som nr. 7 av 235 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Gary er som alltid den perfekte vert. Sikkert to år siden jeg var der sist, men han husker alt og får deg til å føle deg utrolig velkommen. Tre venninner med tasting meny, to som ikke spiser sjømat. De fikk nydelige alternativer som ligna på mine med fisk, alt var kjempegodt. Utrolig gode viner som passer midt i blinken til maten. God info om både mat og vin, og vi både spiste og drakk mer enn nok. Prisen er det heller ingenting å si på. Tipp topp tommel opp for en super kveld, kommer snart igjen!!

Takk, Trym

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ringte for å bestille bord en time før, fikk reservasjon. Når vi kom til restauranten (på tid) hadde de enten glemt å skrive ned reservasjonen eller gitt bort bordet. Vi valgt vi å ta take away, damen i restauranten sier 15 min. Vi kommer tilbake 20 min senere og de har ikke startet på maten. Videre er det 6 personer foran oss som får bord på direkten. Dette benekter damen til hun så får snakket med sin kollega. Da tilbyr hun oss bord - vi går fra stedet. Fullstendig kaos med ansatte som ikke kommuniserer. Grusom opplevelse.

Takk, 487vildeg
Jacqueline Joyce Fong, 業者 på Noodle Noodle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Thank you for your kind comments… well done to you got me to respond for the first time… for me you have to make up your mind what you want… table or takeaway … i Admitted when you ring and ask for a table there was full we already had a Quete outside waiting for tables …. Of course I have to say we are full ….. when I severed you when I came in the door you did NOT ask for a table you ask for a takeaway ….. of course I’m not going to give you a table …. I offered you a table once you changed your mind but refused to take the table …. Have a nice day sense is something hard to learn

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Rotet til bestillingen vår. «Mistet» den. Fikk ikke maten vi bestilte. sharing meny så handle god ut, men nesten alt smakte det samme.
Ikke ofte jeg har fått mat jeg ikke klarte og svelge.

Takk, anielao978
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastiskt mat, vi kjøpte en sharing meny og det var en utrolig fin opplevelse. Maten talade for deg selv.
Minus; service var si så där, de var litt stressede og vi fikk ikke noen direkt vinhjelp.
Pluss: En av de bedre måltidene jeg har hatt, og veldig prisverdt, samt en fantastisk kokk som fortalte om maten, og var så glad :) Anbefales!

Takk, Go57221618264
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Spontant besøk og vi fikk bord uten å ha reservert. Få retter og ikke de billigste, men når maten kom på bordet så det godt ut før vi hadde smakt. Rause porsjoner og særdeles godt. Kan anbefale denne plassen.

Takk, Excursion53189505445

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!