“Tasting meny til oss fra Moss”
Anmeldelse av Noodle Noodle

Noodle Noodle
Vurdert som nr. 7 av 234 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 31. juli 2021

Må prøves!!! For noe mat, for en kokk og for et vertsskap. Noe av det beste jeg har spist. Deilig at det var så uformelt og at kokk og vert delte historier om reiser og mat med oss. Må besøkes når man er i Stavanger. Husk å bestill bord

Takk, 487jyttef

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men dessverre skuffende betjening. Ble møtt med at de ikke hadde tid til å komme med vann eller å vaske over et skittent bord med tidligere gjesters tallerkner. Tok litt tid før maten og drikken kom. Heller ingen som spurte om vi var fornøyde. Kan godt hende det var en kveld med mye å gjøre, men likevel litt skuffende.

Takk, adelea756
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Overraskende opplevelse, nydelig mat, sjarmerende betjening, kul kokk. Topp kveld, takk Eirikur og the hard working owners!

Takk, Karoline B
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Gary er som alltid den perfekte vert. Sikkert to år siden jeg var der sist, men han husker alt og får deg til å føle deg utrolig velkommen. Tre venninner med tasting meny, to som ikke spiser sjømat. De fikk nydelige alternativer som ligna på mine med fisk, alt var kjempegodt. Utrolig gode viner som passer midt i blinken til maten. God info om både mat og vin, og vi både spiste og drakk mer enn nok. Prisen er det heller ingenting å si på. Tipp topp tommel opp for en super kveld, kommer snart igjen!!

Takk, Trym
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ringte for å bestille bord en time før, fikk reservasjon. Når vi kom til restauranten (på tid) hadde de enten glemt å skrive ned reservasjonen eller gitt bort bordet. Vi valgt vi å ta take away, damen i restauranten sier 15 min. Vi kommer tilbake 20 min senere og de har ikke startet på maten. Videre er det 6 personer foran oss som får bord på direkten. Dette benekter damen til hun så får snakket med sin kollega. Da tilbyr hun oss bord - vi går fra stedet. Fullstendig kaos med ansatte som ikke kommuniserer. Grusom opplevelse.

Takk, 487vildeg
Jacqueline Joyce Fong, 業者 på Noodle Noodle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Thank you for your kind comments… well done to you got me to respond for the first time… for me you have to make up your mind what you want… table or takeaway … i Admitted when you ring and ask for a table there was full we already had a Quete outside waiting for tables …. Of course I have to say we are full ….. when I severed you when I came in the door you did NOT ask for a table you ask for a takeaway ….. of course I’m not going to give you a table …. I offered you a table once you changed your mind but refused to take the table …. Have a nice day sense is something hard to learn

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!