“Prima tasting”

Vurdert som nr. 7 av 235 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Tasting meny som overgikk forventningene! Utrolig mye gode smaker med unike retter som skiller seg godt ut fra hva man er vant med, ALT vi fikk var godt

Takk, 933joachimh

Anmeldt 14. august 2021

Tasting meny som var crem de la crem! Anbefales på det sterkeste. Nydelig matopplevelse som leverte til de grader.

Takk, 477andersn
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat og atmosfære. Dyktige og imøtekommende servitører. Anbefales på det sterkeste!
Vi spiste sharing plate. Det anbefales videre!

Takk, johnbV1229GN
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat og vin. Mange forskjellige smaker. En unik matopplevelse som ga ettersmak. Servicen var god og beliggenheten er sentral.

Takk, Steinar O
Anmeldt 31. juli 2021

Må prøves!!! For noe mat, for en kokk og for et vertsskap. Noe av det beste jeg har spist. Deilig at det var så uformelt og at kokk og vert delte historier om reiser og mat med oss. Må besøkes når man er i Stavanger. Husk å bestill bord

Takk, 487jyttef

Reisende som så på Noodle Noodle, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle? Del dine erfaringer!