“Eg likte det”

Vurdert som nr. 5 av 237 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 31. august 2021

Eg gikk med mamma hun hadde dumplings mens eg hadde kfc(korean fried chicken) vi begge synes det var veldig godt men det var litt rart at salat tingen på nudlene var under også siden eg er ikke så glad i det men det gikk bra da vet eg det til neste gang haha

Takk, JajsjsjMaya

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hadde ikke reservert bord, men fikk spist likevel. Kjempegod mat med en del vegetaralternativer. Maten kom raskt til bordet. Vurderte tastingmeny, men vi hadde da trengt litt bedre tid enn vi hadde. Prøver denne nestegang!

Takk, Hegehm
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Tasting meny som overgikk forventningene! Utrolig mye gode smaker med unike retter som skiller seg godt ut fra hva man er vant med, ALT vi fikk var godt

Takk, 933joachimh
Anmeldt 14. august 2021

Tasting meny som var crem de la crem! Anbefales på det sterkeste. Nydelig matopplevelse som leverte til de grader.

Takk, 477andersn
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat og atmosfære. Dyktige og imøtekommende servitører. Anbefales på det sterkeste!
Vi spiste sharing plate. Det anbefales videre!

Takk, johnbV1229GN

Reisende som så på Noodle Noodle Lai, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle Lai? Del dine erfaringer!