“Altfor dyrt og skuffet over smak!”
Anmeldelse av Noodle Noodle Lai

Noodle Noodle Lai
Vurdert som nr. 5 av 237 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Dette var en restaurant vi hadde store forventninger til. Vi gikk for en «sharing meny» og ble fort skuffet.
1. altfor dyrt i forhold til mengde mat
2. dumplingene smakte ikke godt
3. sashimi og tattaki var kjedelige i smaken

Fant fett og brysk på kyllingen og svinekjøttet. Dessuten serverte de 3 andre bord før oss som kom etter oss. Kelneren var ikke spesielt hyggelig.

Alt i alt var det en skuffende opplevelse og vi komme nok ikke igjen. Vi var ikke særlig imponert over smakene, og har smakt mye bedre mat andre plasser.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, 91AnnaBV

2024 av 695 anmeldelser

Anmeldt 31. august 2021

Eg gikk med mamma hun hadde dumplings mens eg hadde kfc(korean fried chicken) vi begge synes det var veldig godt men det var litt rart at salat tingen på nudlene var under også siden eg er ikke så glad i det men det gikk bra da vet eg det til neste gang haha

Takk, JajsjsjMaya
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hadde ikke reservert bord, men fikk spist likevel. Kjempegod mat med en del vegetaralternativer. Maten kom raskt til bordet. Vurderte tastingmeny, men vi hadde da trengt litt bedre tid enn vi hadde. Prøver denne nestegang!

Takk, Hegehm
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Tasting meny som overgikk forventningene! Utrolig mye gode smaker med unike retter som skiller seg godt ut fra hva man er vant med, ALT vi fikk var godt

Takk, 933joachimh
Anmeldt 14. august 2021

Tasting meny som var crem de la crem! Anbefales på det sterkeste. Nydelig matopplevelse som leverte til de grader.

Takk, 477andersn

Reisende som så på Noodle Noodle Lai, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Noodle Noodle Lai? Del dine erfaringer!