Åpen i dag: Stengt

Ulike måter å oppleve Stavanger Konserthus på
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Det er alltid fint å komme innom konserthuset i Stavanger. Det er fint spisested på konserthuset, gode arangenenter, flotte omgivelser.

Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Stavanger konserthus er et spennende moderne konserthus med to konsertsaler og fleksible publikumsområder som også kan brukes til mindre arrangementer/konserter. Akustikken i Fartein Valen salen er i verdensklasse. Stavanger Symfoni Orkester holder et meget høyt nivå og både faste og gjestende dirigenter bidrar til at abonnementskonsertene er en opplevelse. Besøket den 9. februar var en abonnementskonsert med musikk av Felix Mendelssohn, Julian Anderson og Joseph Hayden. Solist på fiolin var Carolin Widmann og dirigent Markus Stenz. Det ble en fantastisk musikkopplevelse med terningkast 6 i Stavanger Aftenblad.

Før konserten spiste vi en nydelig middag i konserthusets restaurant "Spiseriet". Restauranten er i toppklasse og vel verdt et besøk for sin egen del.

Takk, ragnargeess
Anmeldt 13. februar 2017

Det nye konserthuset er jammen meg verdt et besøk.
Var i Fartein Valen salen med Lindesnes trekkspillklubb.
En flott opplevelse og god lyd.
Vi satt på 2 balkong og her satt vi veldig godt. God og luftig plass med god plass til bena..
Anbefales å ta en tur her.

Takk, Elsa F
Anmeldt 9. november 2016 via mobile enheter

Vi var fire studievenninner på tur, og hadde store forventninger til stedet. Vi ble møtt av imøtekommende servitører, og de forsto raskt at vi satt pris på det lille ekstra. Tre retters med vinpakke ble det og alle tre rettene var fantastisk sammensatt. Nydelige viner fikk vi til også. Hit kommer vi tilbake og dette stedet skal anbefales!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, MariaKristiansen
Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Hadde gleden å delta på et arrangement i restauranten på Stavanger konserthus og det var en hyggelig opplevelse. Gode lokaliteter, helt i sjøkanten gav en fin ro over arrangementet. Gode foredrag med god drøs og til lunsj ble det servert alldeles nydelig mat. Dette var et stykke over forventet!

Dato for opplevelse: oktober 2016
2  Takk, Roy50srg