“Elendig service”

China Town Stavanger
Vurdert som nr. 29 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 18. september 2021

Ventet over en time på maten, forretten hadde de glemt å bestille. Uakseptabelt lang vente tid, når nabobordet som kom ca 30min etter oss fikk maten med en gang. Lite kunde vennlig og ekstremt treg servering. Anbefales ikke hvis en ikke forventer å få maten på over en time eller har ekstremt god tid.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 443runee
Erik L, General Manager på China Town Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei og takk for anmeldelse.

Dette var kjedelig å høre og vi kan bare beklage. Her har det nok vært en menneskelig svikt.

Vi har holdt stengt i 3 mnd pga problem med lokalene, så etter gjenåpning har det vært veldig travelt. I tillegg var det event i byen dagen du spiste hos oss og det var en del kø, foodora-bestillinger og take away. Vi satte faktisk omsetningsrekord denne dagen (hvis en ikke regner med 17. mai 2018 og 2019).

Håper maten smakte.

Erik L og familie

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Supert. Hyggelige priser, betjening, rause porsjoner m veldig god mat. Fint lokale. Beste kinarestaurant I Stavanger så langt:)

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, EnricoBaviano

Hei og takk for fin anmeldelse! Vi har gode priser og store porsjoner. Jeg vet det er bias i det jeg sier nå, men jeg er enig at vi har den beste kinamaten i Stavanger.

Anmeldt 10. mai 2021

God mat og god service. Vi spiste BBQ svineribber og Satay and. Store porsjoner og maten kom raskt på bordet. De har en variert meny så vi kommer igjen for å prøve mer.

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, Madsen00

Hei og takk for fin anmeldelse! Menyen er variert og porsjonene er store som du sier - håper vi ses igjen snart!

Anmeldt 29. januar 2021

Spiste her sammen med kjæresten. Bestilte 2 retter så vi delte. Gode smaker og hyggelige ansatte. Flott stemning. Anbefales! Store porsjoner til en fin pris.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, SaraUndheim96
Erik L, General Manager på China Town Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2021

Hei,

Så fantastisk at du og din kjæreste hadde en god opplevelse hos oss. Bedre kan det vel ikke være? Takk for fantastisk fin review.

Pandemien har vært hard mot oss. Håper vi ses snart igjen!

Vi har alltid åpent med solide smittervern-rutiner.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 7. januar 2021 via mobile enheter

En lang tekst med utdypelse trengs ikke. Desidert den beste kinamaten i Stavanger. Store porsjoner på lunsjmeny til en billig penge. Maten er pur kvalitet. MÅ prøves for dere som ikke har besøkt stedet enda.

Hilsen stamkunde!

Dato for besøk: januar 2021
3  Takk, johnmagned

Hei,

Tusen takk for hyggelig ord. Vi kunne faktisk ikke sagt det bedre selv. Dette betyr UTROLIG mye for oss.

Pandemien har vært hard mot oss. Håper vi ses snart igjen!

Vi har alltid åpent med solide smittervern-rutiner.

Med vennlig hilsen

Reisende som så på China Town Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i China Town Stavanger? Del dine erfaringer!