“God service og mat”

Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en god gjeng som hadde forhåndsredigert plass. På tross av at vi kom før tiden og justerte antall så opplevde vi at restauranten tilpasset seg, tok dette med et smil og gav enestående god service.

Maten var god. Både lam og fisk smakte nydelig. Prøv gjerne ostekaken til dessert

Kommer gjerne tilbake

1  Takk, Fotoexplore

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Restauranten serverer en variert buffet, bestående av kvalitetsrik mat. Jeg likte spesielt godt laksen. Det er lyse og trivelige lokaler.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

God service av personalet, lokalene er ok og maten er god. Syns det var noe overpriset i forhold til det man får.

Hadde to forretter sopp-risotto og kamskjell. Vi hadde også lame skank denne var meget bra.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, NilsMagne89
Michał B, Manager på Kitchen & Table Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2018

Hei NilsMagne89!!

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake neste gang! :)

Hilsen,

Kitchen & Table Stavanger

Anmeldt 15. februar 2018

God mat og koselig lokaler. Servicen var grei. Hadde fiskesuppe, hamburger og sjokoladekake. Gode viner.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Torunn Secilie L
Michał B, Manager på Kitchen & Table Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2018

Hei Torunn Secilie L!

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake neste gang! :)

Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Denne resturanten er suveren både hva gjelder mat og service. Dette skyldes nok mye den ernergiske og dyktige kjøkken sjefen som leverte de lekreste delikatesser. Kan absolutt anbefales!!!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, selvesteoystein
Michał B, Manager på Kitchen & Table Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2018

Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake neste gang! :)

Reisende som så på Kitchen & Table Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kitchen & Table Stavanger? Del dine erfaringer!