“Hyggelig personale”

Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig personal som passe godt på oss . Liten meny men god kvalitet . Roligt og koslig lokalet med behagelig atmosfære

1  Takk, sorhus

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Først og fremst så var forrettene ekstremt gode, men servicen var ikke noe å skryte av.. Vi fikk ikke vann servert, og hovedretten ble fjernet fra bordet hele 30 minutter etter vi var ferdige å spise. Vi fikk ingen spørsmål underveis om hvordan maten smakte, og dessverre så var hovedretten en skuffelse. Vassen pommes frites og smakløst kjøtt (som ikke ble bedre med salt og pepper). Vi spiste bare 1/4 av hovedretten, men måtte fortsatt betale for den! Vi fikk heller ikke tilbud om noe annet.

Takk, 974tineb
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Spiste her ifm et jobb arrangement. Tre retters med chilli cheese rols og chilli mayo, indrefilet prima jæren og snickerskake med popcorn, karamell og lakris is. Kjempegodt- anbefales. Måtte gå før desserten men da insisterte hovmesteren på at jeg måtte ha desserten med

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Arnfinn50
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Personalet har god kunnskap på utvalget, godt fornøyd med anbefalte drikker. Utvalget var også bra, og det var gode valgmuligheter.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, OFriskila
Anmeldt 31. mars 2019

Maten skuffet både meg og mine venner. Jeg bestilte lam, det jeg fikk var en slags lammekotelett (tror jeg) med litt kjøtt og alt for mye bein. Porsjonen var også såpass beskjeden at det var umulig å bli mett av den. Noe av maten til 2 av de andre var alt for salt, noe en av de ansatte på kjøkkenet bekreftet og beklaget etter å ha tatt en smakebit. Atmosfæren og servitøren var det ikke noe å klage på.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, IngeF160

Reisende som så på Kitchen & Table Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kitchen & Table Stavanger? Del dine erfaringer!