“Meget god mat og service”
Anmeldelse av Thai Isan Restaurant

Thai Isan Restaurant
Vurdert som nr. 63 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 18. juli 2021

God thai mat, med mye smak. Rask og god service. Rent og rydding.Kommer lett tilbake ved en annen anledning:)

Takk, tonef545

Anmeldt 27. desember 2020

Virkelig nydelig mat. Familie på fire delte tre ulike hovedretter og vi ble alle gode og mette. Alle rettene smakte like herlig. Hyggelig betjening. God mat og ren restaurant. Perfekt for hverdagsmiddag ute, men skal man feire noe, så er interiøret litt "spartansk" for å få den koselige stemningen..

Dato for besøk: desember 2020
Takk, SRA460
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Beste thaimaten vi har spist utenfor Thailand og vi spiser mye thai ;-) Anbefales!! Rask og god service av hyggelig servitør.

Takk, knadden
Anmeldt 2. juni 2020

Vi var 4 familiemedlemmer som koste oss med nydelig middag. Må ærlig innrømme at valget falt tilfeldigvis på denne restauranten på grunn av ledig og god plass mellom bordene inne, men samtidig er vi alle veldig glad i asiatisk mat. Vi angrer ikke et sekund, tvert i mot - neste gang vi er i Stavanger, blir det nok et besøk. Smakfull god mat, savnet litt sterkere krydret karri, men både mat og rolige omgivelser fikk meg til å glemme krydder. Hyggelig betjening, smakfull mat og prisene var helt ok.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 22. januar 2020

Var her for lunsj. Veldig god pad thai, som jeg kommer tilbake for. Betjeningen var hyggelig, men litt sen service da det var et par andre bord også.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, LineLivet

Reisende som så på Thai Isan Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Thai Isan Restaurant? Del dine erfaringer!