“Utrolig god mat”
Anmeldelse av Thai Isan Restaurant

Thai Isan Restaurant
Vurdert som nr. 63 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 7. august 2021

Mye å velge mellom på menyen. Veldig rask og god service. Rimelig og utrolig god mat. Store porsjoner. Anbefaler på det varmeste

Takk, 987meretef

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Spiste Vårruller, Kylling med Cashew, biff med cashew og kylling i rød karri. Alle rettene var veldig gode!

Takk, Irene G
Anmeldt 18. juli 2021

God thai mat, med mye smak. Rask og god service. Rent og rydding.Kommer lett tilbake ved en annen anledning:)

Takk, tonef545
Anmeldt 27. desember 2020

Virkelig nydelig mat. Familie på fire delte tre ulike hovedretter og vi ble alle gode og mette. Alle rettene smakte like herlig. Hyggelig betjening. God mat og ren restaurant. Perfekt for hverdagsmiddag ute, men skal man feire noe, så er interiøret litt "spartansk" for å få den koselige stemningen..

Dato for besøk: desember 2020
Takk, SRA460
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Beste thaimaten vi har spist utenfor Thailand og vi spiser mye thai ;-) Anbefales!! Rask og god service av hyggelig servitør.

Takk, knadden

Reisende som så på Thai Isan Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Thai Isan Restaurant? Del dine erfaringer!