Beach Boys and Girls

Anmeldt 7. august 2019
Trail23071824833
Oslo, Norge
Sand, vann og støy fra heliport

Anmeldt 7. april 2019
Karl Rian S
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 7. august 2019

For et sted, for en glede å se denne delen av Norge, vakkert, vilt, mildt og av og til frådende. Her bør man ha vært og gledet seg over det herlige ved å gå på stranden.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Trail23071824833
Anmeldt 7. april 2019

Sjeldent vannet er over 16 celsius. Egner seg lite for langvarig bad. Men stranden og vannet er rent. Ingen forurensing bortsett for støyen fra nærliggende flyplass og heliport. Jeg trives best på denne 3 km lange stranden utenom sommeren. Godt kledd er dette et utmerket sted for spasertur. Ogutmerket for windsurfing og kiting. Både et utmerket hotell med restaurant og en enkel 18 hulls golfbane som nærmeste naboer.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Karl Rian S
Anmeldt 25. august 2018

Jeg besøker ofte Sola stranden for en søndagstur. På varme dager om sommeren er det nesten umulig å parkere. Stranden er ren og pen, og helt grei. For mange år siden var "de rustne mennene" The Broken Column, av Antony Gormley plasser på Sola stranden, det var et urolig vakkert syn. Jeg savner "det lille ekstra". En helt grei strand.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Karin892015
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Flott strand med parkering. Bading, turer, særlig om en bor/spiser på Sola Strandhotell er en spasertur på stranda å anbefale.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, joakimh379
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Sola strand er ei flott strand og er like fin til både sol og bading, og til en spasertur. En favoritt blant de lokale.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Hcjekk