Sprekkfult!

Anmeldt 2. april 2019
Lonevi
Sandnes, Norge
Vaktene må skjerpe seg

Som de fleste andre skriver er vaktene generelt sure og lite hyggelige. Dette gjelder særlig han... les mer

Anmeldt 15. desember 2015
Andreas T
Stavanger, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 2. april 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 10 som tok turen til Alf & Werner en lørdag i slutten av mars. Det begynte veldig bra, det var en del folk, men det var vi forberedt på. Vi danset til bra musikk og fikk de første drinkene relativt fort. I løpet av en time, nærmere 00:00 var det sprekk fult! Vi ble knuffet av dansegulvet. Det ble bare sluppet inn flere og flere. Vi sjekket flere av de andre barene, som var like fulle. Til slutt var vi veldig heldige å fikk kastet oss ned på noen sitteplasser. Det tok en evighet å få drikke. Vi valgte til slutt å gå hjem. Synd det ble sluppet inn alt for mye folk, for hadde det vært halvparten, hadde vi nok dratt dit igjen.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Lonevi
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

De ulike etasjene dekker ulike behov, og gjør det mulig å kombinere en rolig drink og prat med livemusikk eller dansing i nattklubben. De ansatte er trivelige og serviceinnstilt, og fasilitetene oppleves kvalitetsmessig bra.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 472randil
Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Dørvaktene er lite hyggelige, kjempestrenge og tar inn de som passer seg selv - herskerteknikker- , i tillegg informers det om at hvis du blir kasta ut om et kvarter så får du ikke tilbake pengene dine. .. (unødvendig og lite hyggelig info)
Ødela god stemning og egentlig mye av kvelden vår. Følte oss uønsket , så vi var der i 20 minutt før vi gikk hjem.

Dato for opplevelse: februar 2017
6  Takk, Marit Emilie M
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Matfestival og her sitter vi og nyter livet og nipper til en deilig Aperol.
Hyggelig betjening.. Anbefaler med glede en tur hit!

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, Such_a_city_girl
Anmeldt 21. mai 2016 via mobile enheter

Eneste stedet som er verdt å besøke er 1.etasje. Resten er overpriset, fullt og klysete. Flinke bartendere nede og hadde de vært egen avdeling så hadde det vært 4 i karakter.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, JtheEntrepreneur