“Middag”

Sabi Sushi Hinna
Vurdert som nr. 77 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sushi, Japansk
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Min datter liker godt denne restauranten. Vi ble ikke skuffet denne gangen heller. Rask og effektiv service. Hyggelig betjening. Rene lokaler. Svært god sushi. Ok prisnivå. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, mrifreak68

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste sushi sammen med min datter som elsker det. Er ikke betatt av japansk kjøkken men likte godt maten og restauranten. En fin opplevelse. Anbefales!

Takk, mrifreak68
Anmeldt 16. september 2018

Er vel ikke så mye mer å si, Sabi Sushi levere enten det er på Forus, Hinna eller andre steder de har restauranter. Enten spiser på selve restauranten eller bestiller stort eller lite leverer de varen, velsmakende og pent presentert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lars R
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Sabi leverer som vanlig.
Maten ser flott ut og smaker nydelig.
Hyggelige servitører og kokker!
God service!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Cecher
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Spiste en fortreffelig selvkomponert meny i kveld, nydelig mat, kjapp å god service
Grei pris for veldig god matopplevelse.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Stormo1974

Reisende som så på Sabi Sushi Hinna, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Sushi Hinna? Del dine erfaringer!