“Middag”

Sabi Sushi Hinna
Vurdert som nr. 65 av 272 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sushi, Japansk
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten flere ganger før. Ble like positivt overrasket også denne gangen. Bra sushi! Rene lokaler. Bra service. Bør prøves.

Dato for besøk: august 2019

Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Herlig mat og hyggelig service som alltid supert som take away,men enda bedre å spise i restauranten.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Finnanton
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Min datter liker godt denne restauranten. Vi ble ikke skuffet denne gangen heller. Rask og effektiv service. Hyggelig betjening. Rene lokaler. Svært god sushi. Ok prisnivå. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste sushi sammen med min datter som elsker det. Er ikke betatt av japansk kjøkken men likte godt maten og restauranten. En fin opplevelse. Anbefales!

Anmeldt 16. september 2018

Er vel ikke så mye mer å si, Sabi Sushi levere enten det er på Forus, Hinna eller andre steder de har restauranter. Enten spiser på selve restauranten eller bestiller stort eller lite leverer de varen, velsmakende og pent presentert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lars R

Reisende som så på Sabi Sushi Hinna, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Sushi Hinna? Del dine erfaringer!