En øl-elskers drøm

God atmosfære og et fantastisk utvalg av øl gjør dette til et sted vel verdt å besøke, enten man er... les mer

Anmeldt 28. juli 2020
martikors
Flott sted!

Superhyggelig lokale med et fantastisk utvalg av øl - Stavangers beste - og med ansatte som både... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
497heller
Wien, Østerrike

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk utvalg av drikke. Besøkte en Torsdagskveld, bra med folk og god stemning. Trivelige ansatte med god kunnskap som anbefalte akkurst rett utifra min egen smak.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Et besøk på Cardinal er et must hver gang jeg besøker Stavanger. Et fabelaktig utvalg av øl og ypperlig kompetanse blant de ansatte. Her finner du øl av alle typer fra ulike deler av verden. Absolutt verdt et besøk. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, ztig65
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig utested med stort utvalg av øl. Jeg trives både i første og andre etasje. Litt synd at det er så få bord når quiz avholdes.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Gode drinker, strawberry daiquiri . Mye godt øl å velge i. De ansatte er svært hyggelige, og imøtekommende. Trivelige lokaler.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Har vert der før og kosa oss med øl og drøss kjempe plass og god Servis masse folk . Var der nå igjen samme stemning godt med folk og godt øl og drøss

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 30knutk