En øl-elskers drøm

God atmosfære og et fantastisk utvalg av øl gjør dette til et sted vel verdt å besøke, enten man er... les mer

Anmeldt 28. juli 2020
martikors
Flott sted!

Superhyggelig lokale med et fantastisk utvalg av øl - Stavangers beste - og med ansatte som både... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
497heller
Wien, Østerrike

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Voksent klientell. Helt greit for å ta noe godt å drikke. Fint å prat da det ikke er for høy musikk.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, IngridBie
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Godt utvalg i all verdens øl. Rolig og gode sofaer når du er heldig å få plass i en av de. Trivelig folk som jobber her og ett stort pluss med aldersgrense.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk utvalg av drikke. Besøkte en Torsdagskveld, bra med folk og god stemning. Trivelige ansatte med god kunnskap som anbefalte akkurst rett utifra min egen smak.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Et besøk på Cardinal er et must hver gang jeg besøker Stavanger. Et fabelaktig utvalg av øl og ypperlig kompetanse blant de ansatte. Her finner du øl av alle typer fra ulike deler av verden. Absolutt verdt et besøk. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, ztig65
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Hjemmekoselig utested med stort utvalg av øl. Jeg trives både i første og andre etasje. Litt synd at det er så få bord når quiz avholdes.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Oeyvind L