Tipptopp!

Koselig autentisk pub. Øl i alle varianter, og gode tips fra ansatte. De hadde også en utrolig god... les mer

Anmeldt 18. august 2021
Hegehm
En øl-elskers drøm

God atmosfære og et fantastisk utvalg av øl gjør dette til et sted vel verdt å besøke, enten man er... les mer

Anmeldt 28. juli 2020
martikors

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig koselog bar med mye bra øl og cider. Savnet kansje noe bakgrunnsmusikk, var helt stille når vi var der

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, karolinesa
Anmeldt 12. november 2019

En kveld ute i Stavanger, vi hadde litt tid før vi skulle spise, så vi besøkte Cardinal. En fantastisk opplevelse, med en rikholdig beholdning av øl for en hver smak. Jeg smakte på en mørk ale som smakte aldeles godt. Cardinal må få et gjenbesøk for 1 time er for liten tid på et slikt sted.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Fritjof S
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Når jeg er i Stavanger så er Cardinal et must. Denne gangen hadde jeg bare tid til en øl og valget falt på en Mango IPA som var helt nydelig.

Dette er plassen for å drikke øl du ikke finner andre plasser. Ølmenyen er omfattende og (kanskje?) uslåelig... Finner alltid noe godt som jeg ikke har smakt før på denne puben. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, ztig65
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Stort utvalg i øl på denne pub’en som er ganske romslig. Vil likevel kalle dette en «brun» pub, selv om den ser ganske nyrenovert ut. Legg spesielt merke til lampene som alle har samme stil, samtidig som de er veldig ulike. Synes de var skikkelig stilige.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, EllenChr
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Beste pub i Norge. Punktum. Uslåelige utvalg på tapp og fat fra hele lovens omverden. Egen øl-app for oversikt over dagens lagerbeholdning.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, 71kjellr