Herlig vannhull i Stavanger!

Fantastisk sted med masse god øl. Audun som serverte oss var veldig kunnskapsrik og... les mer

Anmeldt 3 dager siden
ceciliejernas
Oslo, Norge
En øl-elskers drøm

Anmeldt 28. juli 2020
martikors

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God atmosfære og et fantastisk utvalg av øl gjør dette til et sted vel verdt å besøke, enten man er på date eller guttetur!

Takk, martikors
Anmeldt 22. juli 2020

Superhyggelig lokale med et fantastisk utvalg av øl - Stavangers beste - og med ansatte som både hadde kompetanse og kunne service! Absolutt verdt et besøk for å smake på spennende øl!

2  Takk, 497heller
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig koselog bar med mye bra øl og cider. Savnet kansje noe bakgrunnsmusikk, var helt stille når vi var der

Takk, karolinesa
Anmeldt 12. november 2019

En kveld ute i Stavanger, vi hadde litt tid før vi skulle spise, så vi besøkte Cardinal. En fantastisk opplevelse, med en rikholdig beholdning av øl for en hver smak. Jeg smakte på en mørk ale som smakte aldeles godt. Cardinal må få et gjenbesøk for 1 time er for liten tid på et slikt sted.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Fritjof S
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Når jeg er i Stavanger så er Cardinal et must. Denne gangen hadde jeg bare tid til en øl og valget falt på en Mango IPA som var helt nydelig.

Dette er plassen for å drikke øl du ikke finner andre plasser. Ølmenyen er omfattende og (kanskje?) uslåelig... Finner alltid noe godt som jeg ikke har smakt før på denne puben. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, ztig65