Flott

Koselige Stavanger

Anmeldt 16. juni 2020
kremly
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,45
Anmeldt 9. juli 2021

Det er stort sett stengt for biltrafikk, men det er jo en del elektriske sparkesykler og vanlige sykler langs kaien så det er ikke helt trygt for fotgjengerne. Vi gikk mye langs denne kaien for å delta på båtutflukter og å gå tilbake til hotell Victoria hvor vi bodde, men jeg oppfattet den stort sett som en sjarmerende forflytningsetappe å gå langs denne kaia hvor det lå noen få båter.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 22. juli 2020

Her brukte vi mye tid under besøket og fant mange spennende spise og drikke steder - heldige var vi og fikk litt sol også!

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 497heller
Anmeldt 16. juni 2020

Hyggelig å rusle bortover. Stort utvalg i serveringssteder. Nå som cruisebåtene ikke er der, er utsikten tilo stede også

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, kremly
Anmeldt 2. juni 2020

Her kan man rusle rundt og nyte en sunn og frisk gåtur, vakkert landskap, folk og liv på kvelden og i helger. Personlig synes jeg kvelden er beste tid for et besøk

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 1. oktober 2019

Ruslet flere ganger bortover her på tur til områder lengre ut. Bortsett fra noen restauranter i starten så er det ikke mye liv bortover her. De første bryggehusene er staselige og verdet et besøk, og fortsetter man litt utover kan man gå inn til fargegata. Det er også greit å rusle denne vegen hvis man skal til oljemuseet.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Molov13