ScandicHotels.com
Trip.com
Booking.comUSD 144
FindHotelUSD 143
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Bra hotell. Frokosten var bra, rommet var greit. Maten fra restauranten var også ok. Ligger litt utenfor sentrumskjernen. Ligger greit til i forhold til tur til preikestolen for turister. Det virker som dette er et populært turisthotell. Parkering bak hotellet.

1  Takk, HenHof
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
mvh

Anmeldt 10. oktober 2018

Bra hotell med kult design, familievennlige rom, lekekrok for barna, god service, vennlige ansatte og ganske sentralt. God frokost. Gratis kaffe i resepsjonsområdet og kakao til barna. Vi likte oss godt her.

Takk, ingerpaulsen1
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen

Anmeldt 9. oktober 2018

Fint hotell med hyggelig og hjelpsomt personale. Grei avstand (10 minutter) å spasere inn til sentrum av Stavanger. Rommene er fine og praktiske. God frokost. Fin restaurant med god mat om du velger å spise middag på hotellet. Bar med fin atmosfære hvor du kan nyte noe godt å drikke. Hotellet ligger ikke helt i sentrum, men du spaserer inn til hjertet av Stavanger på ca. 10 minutter.Hotellet kan varmt anbefales.

Takk, Daydream398393
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du hadde en god hotellopplevelse hos oss.
På vegne av Team Stavanger City, ser vi frem til å ønske deg velkommen tilbake!
Mvh

Anmeldt 4. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

En overnatting i en litt gufsen september 2018:Hotellet har en ok fasade, noen døde planter men ellers greit. En ubestemmelig stil- og fargeblanding i både inngangsparti og i baren 'Varmen' gir inntrykk av et hotell som begynner å bli utdatert.

Betjeningen er hyggelige og hjelpsomme. Vi får tilrettelegging når vi ønsker å spise lunsj et roligere sted pga møtevirksomhet.

Men det som trekker ned hele opplevelsen er hotellrommet... Det første som møter meg er et inntrykk av at man har glemt å innrede. Helt til jeg åpner badedøren og begynner å le. Ordet 'universell utforming' får ny betydning. Er jeg i en kommunalbolig? Hvorfor er det en krakk for eldre/handicapede under vasken? Hvorfor har dusjen alarmtråd? Jeg er veldig for at man får tilrettelegging ved behov, men når man får dette uten å ha bedt om det gjør det at inntrykket blir dårligere.

Senga virker slitt og lakenet passer ikke madrassen. Det et bare et stort håndkle og et lite håndkle på badet. Jeg finner ikke noe ekstra på rommet. Alt vannet som havner på gulvet etter dusjing må derfor bare tørke av seg selv når jeg ikke har noe å stå på. Toalettet virker uhygienisk med både klistremerker og flekker. Er det rust eller noe annet?

Mat: buffeten er som forventet på et scandichotell. Det er bra! Juicen er grusom og vi må stadig be om småting som tekopp, te, mer ost. Men over all er det fint å spise både frokost og lunsj her.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Y9173TZ
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. For oss i Scandic er det viktig at alle gjester skal kunne ferdes på hotellet. Derfor har vi tilrettelagt enkelt rom med noe ekstrautstyr tilpasser ulike gjesters behov. Dette rom som blir brukt til alle typer gjester.
Jeg beklager om du ikke opplevde dette rommet som tilfredsstillende.
Jeg håper likevel at du hadde en god hotellopplevelse hos oss, og vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Ruth- Hege Holst