Trip.com
FindHotelUSD 163
ScandicHotels.comUSD 164
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Et relativt stort hotell og med det litt mangel av personlighet. Effektivt og funksjonelt og som vanlig med et Scandic hotell så er det få negative overraskelser. God frokost. Kort vei til sentrum.
Har ikke egen parkering, men betaling for parkering i kjelleren.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, tomvidarl
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du hadde et godt opphold her hos oss. Vi ser frem til å ønske deg velkommenh tilbake ved en senere anledning.
Mvh

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Bra hotell. Frokosten var bra, rommet var greit. Maten fra restauranten var også ok. Ligger litt utenfor sentrumskjernen. Ligger greit til i forhold til tur til preikestolen for turister. Det virker som dette er et populært turisthotell. Parkering bak hotellet.

1  Takk, HenHof
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
mvh

Anmeldt 10. oktober 2018

Bra hotell med kult design, familievennlige rom, lekekrok for barna, god service, vennlige ansatte og ganske sentralt. God frokost. Gratis kaffe i resepsjonsområdet og kakao til barna. Vi likte oss godt her.

Takk, ingerpaulsen1
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen

Anmeldt 9. oktober 2018

Fint hotell med hyggelig og hjelpsomt personale. Grei avstand (10 minutter) å spasere inn til sentrum av Stavanger. Rommene er fine og praktiske. God frokost. Fin restaurant med god mat om du velger å spise middag på hotellet. Bar med fin atmosfære hvor du kan nyte noe godt å drikke. Hotellet ligger ikke helt i sentrum, men du spaserer inn til hjertet av Stavanger på ca. 10 minutter.Hotellet kan varmt anbefales.

Takk, Daydream398393
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du hadde en god hotellopplevelse hos oss.
På vegne av Team Stavanger City, ser vi frem til å ønske deg velkommen tilbake!
Mvh

Anmeldt 4. oktober 2018