ScandicHotels.com
Orbitz.com
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Pluss:
-pene, moderne rom
-god frokost men ingen stor opplevelse
-god service, hyggelig betjening
-stille hotell, avslappende atmosfære
-ble oppgradert til et noe bedre utstyrt rom da seng på rommet var defekt

Minus:
-dårlige senger, twinbed satt sammen til dobbeltseng (queensize), måtte bytte rom fordi sengebenet ikke tålte «normal sengebruk»
-litt trafikkstøy fra hovedveien utenfor i 2.etg når rom er vendt mot kaiområdet
-ikke mulig å åpne vindu for utlufting
-gjennomsnittlig frokost

Takk, pegasus2011
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei,
Takk for tilbakemelding. På vegne av Team Stavanger City ser vi frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde her 1 natt og var turist i egen by. Hyggelig personale ved innsjekk:) vi hadde superiorrom, men det var ikke så mye større enn vanlig rom, og badet var ganske lite. Sengen var god. Parkering i undergrunn bak hotellet, hotellet hadde ca 7 plasser til gjester som kostet 120kr per døgn, men disse var opptatt. Vanlig parkering kostet 150kr per døgn.
Frokosten var god med bredt utvalg, men de kunne hatt mer bacon det var tomt når vi kom og ventet ganske lenge for å se om de fylte på, men det skjedde ikke så vi måtte spør. Da det ble påfyll i den lille skålen var folk som hauker og det ble tomt ganske fort
Helt greit hotell, men neste gang velger vi et annet hotell i sentrum.

Takk, Tsandnes

Hei,
Takk for tilbakakemeldingen. Som sentrumshotell er desverre parkering begrenset. Det finnes flere parkeringsalternativer med fire minutters gange fra hotellet.

Vi håpåer vi får anledniong til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Et relativt stort hotell og med det litt mangel av personlighet. Effektivt og funksjonelt og som vanlig med et Scandic hotell så er det få negative overraskelser. God frokost. Kort vei til sentrum.
Har ikke egen parkering, men betaling for parkering i kjelleren.

Takk, tomvidarl
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du hadde et godt opphold her hos oss. Vi ser frem til å ønske deg velkommenh tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Bra hotell. Frokosten var bra, rommet var greit. Maten fra restauranten var også ok. Ligger litt utenfor sentrumskjernen. Ligger greit til i forhold til tur til preikestolen for turister. Det virker som dette er et populært turisthotell. Parkering bak hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, HenHof
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
mvh

Anmeldt 10. oktober 2018

Bra hotell med kult design, familievennlige rom, lekekrok for barna, god service, vennlige ansatte og ganske sentralt. God frokost. Gratis kaffe i resepsjonsområdet og kakao til barna. Vi likte oss godt her.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ingerpaulsen1
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen