Priceline
eDreamsUSD 187
Anmeldt 3. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi var en hel gjeng som bestemte oss for å besøke en "gammel" kollega i Stavanger, dessverre ble det litt i siste liten og vi bodde veldig spredd. Noe bodde privat hos ham mens andre bodde på blant annet Scandic Stavanger City.

Etter en bedre middag ute bestemte vi oss for å dra tilbake til vårs kollega for å ta et glass vin. Vi følte oss litt for mette til å dra den helt ut på byen. Ei av jentene i følget måtte innom rommet for å hente noe vin ho hadde kjøpt tidligere på dagen og jeg sammen med en ble med.

Det var i resepsjonen vi bokstavlig talt møtte en vegg fra resepsjonisten! Klokken var tross alt 23:15 og det er ikke lov å medbringe gjester etter kl 23:00...hvem skulle trodd det...på en vanlig ukedag...voksne folk...i 2018?!? Han var overhode ikke noe imøtekommende og ei heller løsningsorientert, det var rett og slett ikke aktuelt å eskortere ho til rommet for å hente vinen. Det må på det sterkeste understrekes at vi verken var full, høylytt eller kranglete av oss! Hun gikk følgelig for å hente vinen selv men resepsjonisten gikk oss ekstra på nervene når han omtrent fotfulgte oss i lobbyen...det hjalp ikke noe særlig når han på sin side påsto at dette var normal praksis.
Dæm e så skjønn når de vet så lite! Det kan hende at dette er praksisen på hotellet eller i Stavanger men med over 100 netter på hotell hvert år så må jeg få si at enten så er jeg utrolig heldig eller så bør han få litt bedre opplæring, for dette er en helt ny greie/policy!

Det hjalp heller ikke noe særlig at han var mer eller mindre direkte ufin og veldig snappete av seg.

Avslutningsvis; alle hoteller kan vel ha en egen policy men bør ikke dette oppgis ved bestilling? Spesielt siden dette ikke er en landsdekkende praksis, uavhengig av hva spiren påsto.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Shadowcrows
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei,
Først og fremst beklager jeg at dere opplevde servicen fra oss som mangelfull. Vi følger vanlige prosedyrer når det gjelder besøk på rom. Jeg beklagher dersom dette ble kommunisert på en uheldig måte.
Jeg håper likevel at dere hadde et godt opphold hos oss. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Direktør

Anmeldt 21. november 2018

Hotellet ligger for så vidt sentralt til, men ønsker du å gå inn til sentrum er ikke området det koseligste. Rommet var fint og det var rent. Sengene var gode. God frokost og fin liten bar. Hyggelig og service innstilt personale.

1  Takk, Jane T

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du hadde en god hottellopplevelse hos oss. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Direktør

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Pluss:
-pene, moderne rom
-god frokost men ingen stor opplevelse
-god service, hyggelig betjening
-stille hotell, avslappende atmosfære
-ble oppgradert til et noe bedre utstyrt rom da seng på rommet var defekt

Minus:
-dårlige senger, twinbed satt sammen til dobbeltseng (queensize), måtte bytte rom fordi sengebenet ikke tålte «normal sengebruk»
-litt trafikkstøy fra hovedveien utenfor i 2.etg når rom er vendt mot kaiområdet
-ikke mulig å åpne vindu for utlufting
-gjennomsnittlig frokost

Takk, pegasus2011
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei,
Takk for tilbakemelding. På vegne av Team Stavanger City ser vi frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde her 1 natt og var turist i egen by. Hyggelig personale ved innsjekk:) vi hadde superiorrom, men det var ikke så mye større enn vanlig rom, og badet var ganske lite. Sengen var god. Parkering i undergrunn bak hotellet, hotellet hadde ca 7 plasser til gjester som kostet 120kr per døgn, men disse var opptatt. Vanlig parkering kostet 150kr per døgn.
Frokosten var god med bredt utvalg, men de kunne hatt mer bacon det var tomt når vi kom og ventet ganske lenge for å se om de fylte på, men det skjedde ikke så vi måtte spør. Da det ble påfyll i den lille skålen var folk som hauker og det ble tomt ganske fort
Helt greit hotell, men neste gang velger vi et annet hotell i sentrum.

Takk, Tsandnes

Hei,
Takk for tilbakakemeldingen. Som sentrumshotell er desverre parkering begrenset. Det finnes flere parkeringsalternativer med fire minutters gange fra hotellet.

Vi håpåer vi får anledniong til å ønske dere velkommen tilbake.