2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
CheapTicketsUSD 162
Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 4. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Etter 2 dårlige opplevelser på scandic kjeden, så er alle gode ting tre. Flott hotell, flott rom, gode senger og hyggelig personalet. En særdeles hyggelig overraskelse, da forventningene til scandic var lave. Anbefales!!

1  Takk, Bjørn S

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det var godt å høre at du hadde en god hotellopplevelse her hos oss.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilkake ved en senere anledning.
'Mvh
Ruth-Hege Holst, Direktør

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi var en hel gjeng som bestemte oss for å besøke en "gammel" kollega i Stavanger, dessverre ble det litt i siste liten og vi bodde veldig spredd. Noe bodde privat hos ham mens andre bodde på blant annet Scandic Stavanger City.

Etter en bedre middag ute bestemte vi oss for å dra tilbake til vårs kollega for å ta et glass vin. Vi følte oss litt for mette til å dra den helt ut på byen. Ei av jentene i følget måtte innom rommet for å hente noe vin ho hadde kjøpt tidligere på dagen og jeg sammen med en ble med.

Det var i resepsjonen vi bokstavlig talt møtte en vegg fra resepsjonisten! Klokken var tross alt 23:15 og det er ikke lov å medbringe gjester etter kl 23:00...hvem skulle trodd det...på en vanlig ukedag...voksne folk...i 2018?!? Han var overhode ikke noe imøtekommende og ei heller løsningsorientert, det var rett og slett ikke aktuelt å eskortere ho til rommet for å hente vinen. Det må på det sterkeste understrekes at vi verken var full, høylytt eller kranglete av oss! Hun gikk følgelig for å hente vinen selv men resepsjonisten gikk oss ekstra på nervene når han omtrent fotfulgte oss i lobbyen...det hjalp ikke noe særlig når han på sin side påsto at dette var normal praksis.
Dæm e så skjønn når de vet så lite! Det kan hende at dette er praksisen på hotellet eller i Stavanger men med over 100 netter på hotell hvert år så må jeg få si at enten så er jeg utrolig heldig eller så bør han få litt bedre opplæring, for dette er en helt ny greie/policy!

Det hjalp heller ikke noe særlig at han var mer eller mindre direkte ufin og veldig snappete av seg.

Avslutningsvis; alle hoteller kan vel ha en egen policy men bør ikke dette oppgis ved bestilling? Spesielt siden dette ikke er en landsdekkende praksis, uavhengig av hva spiren påsto.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Shadowcrows
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei,
Først og fremst beklager jeg at dere opplevde servicen fra oss som mangelfull. Vi følger vanlige prosedyrer når det gjelder besøk på rom. Jeg beklagher dersom dette ble kommunisert på en uheldig måte.
Jeg håper likevel at dere hadde et godt opphold hos oss. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Mvh
Ruth-Hege Holst