ScandicHotels.com
Trip.com
Booking.comUSD 144
FindHotelUSD 143
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i desember 2018, i forbindelse med konsert og shopping. Hotellet ligger sentralt, har hyggelig personale, fint rom og god frokost. Dermed ble det et hyggelig opphold. Vi kan godt bo der ved senere anledning og!

Takk, Leif-OleT
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at dere hadde en god hotellopplevelse hos oss. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Ruth-Hege Holst

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 4. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Etter 2 dårlige opplevelser på scandic kjeden, så er alle gode ting tre. Flott hotell, flott rom, gode senger og hyggelig personalet. En særdeles hyggelig overraskelse, da forventningene til scandic var lave. Anbefales!!

1  Takk, Bjørn S

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det var godt å høre at du hadde en god hotellopplevelse her hos oss.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilkake ved en senere anledning.
'Mvh
Ruth-Hege Holst, Direktør