Trip.com
FindHotelUSD 137
Anmeldt 23. desember 2018

Vi bodde én natt. Beliggenheten er nær byens eldre kvadratur, men ett stykke å gå unna byens anerkjente utesteder.Hotellet har beliggenhet like ved fergekaiene.

+ Nytt og moderne
+ Gode senger
+ God frokostbuffet
+ Stor parkeringskjeller med reservert og gratis motorsykkelparkering

- Lokalisert i et mindre attraktivt område å besøke i Stavanger

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Gudbrand T
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei,
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 17. desember 2018

Flott service og ansatte. Nydelig frokost og store rom med gode senger. En flott hotell som ikke ligger midt i sentrum der alle utestedene er, men i fin gåavstand til mange restauranter, kjøpesenter og puber.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Adventure54112551900

Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at dere hadde en god hotellopplevelse hos oss. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i desember 2018, i forbindelse med konsert og shopping. Hotellet ligger sentralt, har hyggelig personale, fint rom og god frokost. Dermed ble det et hyggelig opphold. Vi kan godt bo der ved senere anledning og!

Takk, Leif-OleT

Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 4. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018