attila h
3,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020via mobile enheter
Ruth-Hege Holst, General ManagerScandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. juli 2020
Hei,
Takk for tilbakemeldingen. Vi skulle gjerne hatt bar og restaurant åpent i sommer, men det er svært vsnskelig grunnet strenge lokale retningslinjer på servering av mat og drikke.
Godt at det ordnet seg med frokostpakke til deg.
Akkurat nå i sommer har alle hotellene senere frokost da det er et ønske fra de alle fleste ferierende. Men, vi har alltid et godt tilbud til de som vil spise frokost tidligere.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
kr 2 186
      kr 1 679
    0.8 km fra Scandic Stavanger City
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med fin beliggenhet.

Men dessverre kaos ved frokosten. De klarer ikke å rydde bordene, slik at det blir 15 min kø for å få tildelt ett ledig bord.

Forøvrig smil og grei mat.

Men dårlig start på dagen lang kø 3 dager på rad.

Takk, 997p_la
    Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen.
    Akkurat slik situasjonen er nå er antall sitteplasser i frokostsalen halvert grunnet Covid-19.
    Beklager at det derfor blir noe venting.
    Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
    mvh

Anmeldt 13. juli 2020

Da jeg ankom fikk jeg tildelt rom. Da jeg kom opp på rommet fant jeg ut av, at det var feil type rom og ikke det, jeg hadde bestilt og forventet. Jeg gikk ned og bad om å få rett type rom. Først fikk jeg vite, at jeg hadde fått rett type rom, men da jeg fortalte om, at det ikke stemte med informasjonen på hjemmesiden deres, da fikk jeg vite, at de måtte endre på beskrivelsen deres på hjemmesiden. Ikke noe med å unnskylde for, at jeg helt tydelig hadde fått feil rom. Om morgenen var det ca. 20m kø til frokosten og det tok ca. 1/2 time, før man kom inn. Alt ialt er dårlig opplevelse av et hotell, som burde være av de bedre i Stavanger.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Takk, PhilipMolgaard

Hei,
    Takk for din tilbakemeldig.
    Beklager at det kan bli noe kø ved frokosten i perioder. Akkurat nå er antall sitteplaser halvert i restauranten grunnet Covid-19 restriksjoner.
    Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. juni 2020

Parkeringsmulighetene er dårlig. Man får bot om man er parkert mellom 8-16. Var lite informasjon ved innsjekk. Rommene var rene og store. Aircondition kunne fungert bedre. Frokosten var Ok med tanke på covid tiltakene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Takk, miriamantonesen
    Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei,
    Takk for tilbakemelding. Desverre er parkering begrenset som sentrumshotell, men det finnes mange gode alternativr få minutters gange fra hotellet med ubegrenset parkeringstid.
    Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2020

Veldig fint hotell med nydelig senger og rent og avkjølt tom. Hotellet ligger fint til med kort vei til sentrum og gågater. Minus for at man måtte parkere langt unna når kjelleren var full og for kjedleig frokost

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Takk, makvag984969
    ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei,
    Takk for at du tiok deg tid til å gi oss denne tilbakemledingen. Som sentrumshotell er desverre parkering på hotellet begrenset. For en periode er det vrestriksjoner fra regheringen knyttet til matservering, og det setter sineg begrgensninger på hav vi kan tilby.
    Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Lå veldig fint til, rett ved veien men dette hørtes ikke mye inne på rommet. God utsikt og nærme sentrum. Kunne vært litt mer tilleggsutstyr på rommet som minibar og vannkoker. Frokosten skuffet litt, kunne vært mer mulihet for å få mer smør og pålegg, men skjønner det var lagt litt på en tallerken til hver for å unngå smitte. Opplevde at vi måtte finne bestikk, glass og tallerken selv. Men alt i et godt nok hotell, med bra aircondtion og fin utsikt.

1  Takk, malinh167

Hei,
    Takk for tilbakemeldingen. Det er en rekke hensyn vi nå må ta grunnet smittevern. I det ligger en justert frokost, men likevel variert, sunn og med flere valgmuligheter.
    Vi har for tiden ikke vannkokere på rommene da vi prioriterer smittevern. Imidlertid er det tilgang på nytraktet kaffe ogf te fra vår lobby døgnet rundt.
    Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
    mvh