Katrine Marie
Bergen, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 4. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Ruth-Hege Holst, General ManagerScandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. aug. 2020
Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det.
Vi ser frem til å ænske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
    kr 2 430
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 4. august 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 26. juli 2020

Veldig bra hotel. Hyggelig betjening , rent og flotte rom. Kan anbefales til alle som ønsker å reise til flor og fjære, fargegaten og old Stavanger . Ser ut som det ligger utenfor sentrum men det ligger faktisk ganske sentralt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, vidarbu33
Ruth-Hege Holst, General Manager på Scandic Stavanger City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2020

Vi var litt skeptiske da vi leste vurderingene om hotellet for de siste ukene, men var gledelig overrasket. Kjapp innsjekking,meget hyggelig betjenning (både i resepsjonen, frokostsalen og renholdspersonalet),ikke kø verken ved innsjekking eller i frokostsalen. Frokosten var god og det var mye og nok mat. Det var selvfølgelig corona tiltak, men det var varm og kald mat, og bordene ble ryddet med en gang.
Rommene var bra,rene, og rengjort hver dag.
Så vi kan absolutt anbefale hotellet :-)

Takk, Amanda S

Hei,
Tusen tak for hyggelig tilbakemelding.
Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020